Η δικηγορική εταιρεία αναλαμβάνει εντολές για τη Ρωσία.
Πλεονεκτήματα για τους πελάτες: καμία πρόσληψη, καμία υποχρέωση άδειας εργασίας, ασφαλής πληρωμή στη Γερμανία, υποχρέωση εμπιστευτικότητας από τον δικηγόρο, επαγγελματική ασφάλιση ευθύνης στη Γερμανία, επικοινωνία στα Γερμανικά.
Ασφαλίστε, παρακολουθήστε και ελέγξτε όλα τα στάδια της παραγγελίας σας στην Κίνα.
Αποκτήστε πλήρη υποστήριξη για όλα τα έργα σας στην Κίνα. Η υπηρεσία διαχείρισης παραγγελιών μας έχει αναπτυχθεί από ειδικούς της Asiaction με πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας και εκτελείται από εξειδικευμένους πράκτορες στο γραφείο μας στη Γκουανγκζού.
100% ψηφιακή επεξεργασία παραγγελιών, χωρίς προγραμματισμό, με το init Order.
Με το init Order παρέχετε στους πελάτες σας μια σύγχρονη δυνατότητα παραγγελίας.
Μια εφαρμογή παραγγελιών για όλους τους πελάτες σας.
Προσκαλέστε όλους τους πελάτες σας να παραγγείλουν στην δική σας εφαρμογή παραγγελιών. Προσφέρετε στους πελάτες σας μια χαλαρή εμπειρία αγορών 24/7.
Φτιαγμένο για όλες τις συσκευές.
Ως web-app, το init Order είναι τόσο ευέλικτο, που δεν έχει σημασία με ποια συσκευή οι πελάτες σας χρησιμοποιούν το κατάστημα.
Ψηφιακή βελτιστοποίηση διαδικασιών.
Λάβετε όλες τις παραγγελίες αυτοματοποιημένα στο σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων σας. Η εμπειρία μας στον αυτοματοποιημένο ανταλλαγή δεδομένων μας επιτρέπει να επικοινωνούμε με οποιοδήποτε σύστημα.
Runs: 0,49 €/Run Starter | 0,19 €/Run Business
Διανομή: Cloud / On-Premise
Ροές εργασίας: απεριόριστες
Βασική χρέωση: 99 € μηνιαίως Starter | 499 € μηνιαίως Business
Οι υπηρεσίες εκπλήρωσης παραγγελιών μας είναι προσαρμοσμένες για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, εξασφαλίζοντας ακριβή και έγκαιρη παράδοση. Με υποστήριξη logistics και πολύγλωσση εξυπηρέτηση πελατών, διαχειριζόμαστε τις παραγγελίες σας από την αρχή μέχρι το τέλος.
Bij Record-Trans begrijpen we dat tijd cruciaal is. Daarom garanderen we met onze express transport dienst dat uw zendingen, vervoerd met 1 van de vele beshikbare type wagens, op tijd en volgens afspraak opgehaald en afgeleverd wordt. Als je kiest voor Record-Trans dan kies je voor gemoedsrust, betrouwbaarheid en kwaliteit.
Η υπηρεσία fulfillment είναι μια ολοκληρωμένη λύση για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να επικεντρωθούν στις πωλήσεις, ενώ αναθέτουν τη λογιστική σε ειδικούς. Προσφέρουμε μια πλήρη γκάμα δραστηριοτήτων: από την παραλαβή των εμπορευμάτων στην αποθήκη, την προετοιμασία των παραγγελιών, μέχρι τη ασφαλή συσκευασία και την ταχεία αποστολή προς τους πελάτες. Οι προηγμένες τεχνολογίες μας και οι βελτιστοποιημένες διαδικασίες επιτρέπουν μια ακριβή και αποτελεσματική διαχείριση των παραγγελιών, προάγοντας την ικανοποίηση των πελατών και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας. Προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες μας στις ανάγκες σας, εξασφαλίζοντας ευελιξία και αξιοπιστία.
Λόγω της πολυπλοκότητάς του, το σύστημα έχει κατασκευαστεί σε μονάδες, γεγονός που προσφέρει ευελιξία, εύκολη επεκτασιμότητα και ασφάλεια μέσω της μερικής ανεξαρτησίας των μονάδων.
Όλες οι παραγγελίες προετοιμάζονται χειροκίνητα. Τα προϊόντα τοποθετούνται προσεκτικά σε κουτιά για την άνεσή σας. Ο Θωμάς, ο υπεύθυνος φαρμακοποιός, τα ελέγχει προσωπικά ένα προς ένα.
Ως συνεργάτες της DHL/DEUTSCHE POST, HERMES και PIN Mail AG, αποστέλλουμε αρκετές εκατοντάδες πακέτα και επιστολές καθημερινά, προκειμένου να προσφέρουμε στους πελάτες μας αξιόπιστη και γρήγορη παράδοση.
Εκτός από τη μεταφορική μας λογιστική στον τομέα των τοπικών μεταφορών, αναλαμβάνουμε επίσης με χαρά εθνικές και διεθνείς αποστολές επιστολών ή πακέτων, καθώς και mailings στον τομέα των επιστολών ή πακέτων. Ετικετοποιούμε τα προϊόντα σας και τα αποστέλλουμε με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος.
Φυσικά, φροντίζουμε επίσης για τις εισερχόμενες καταγγελίες και επικοινωνούμε μαζί σας για περαιτέρω διευκρινίσεις.
Ως πάροχος υπηρεσιών logistics προσφέρουμε κλασικές υπηρεσίες αποθήκευσης και αποθεμάτων. Ωστόσο, κατανοούμε τουλάχιστον εξίσου καλά τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως η παραγγελία σχετικής συλλογής των προϊόντων σας. Προϋπόθεση για μια αποδοτική διαδικασία συλλογής είναι η διασύνδεση των IT συστημάτων. Λαμβάνουμε παραγγελίες ηλεκτρονικά, γεγονός που μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα της συνολικής διαδικασίας συλλογής και αποστολής και ελαχιστοποιεί τις πιθανές πηγές σφαλμάτων.
Είτε πρόκειται για παραγγελία σχετικής συλλογής και συσκευασίας για ηλεκτρονικά καταστήματα, είτε για δημιουργία κιτ ή αποδοτική συλλογή με τη μέθοδο πολλαπλής παραγγελίας. Κατέχουμε όλες τις δυνατότητες και σας προσφέρουμε ευέλικτα τη βέλτιστη διαδικασία συλλογής για εσάς. Εάν επιθυμείτε ειδικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, θα πρέπει να το συζητήσουμε.
Μπορούμε να σας προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας 'αποθήκευση' και 'αποστολή' είτε ως πλήρη υπηρεσία (όπου αναλαμβάνουμε όλη τη διαδικασία logistics) είτε ευέλικτα ως μερικές υπηρεσίες.
Έχουμε αναπτύξει μια σειρά από λογιστικές λύσεις για να διασφαλίσουμε την ομαλή μεταφορά όλων των παραγγελιών σας, από την παραλαβή των εμπορευμάτων μέχρι την αποστολή τους.
Όποια και αν είναι τα προϊόντα που διαχειρίζεστε, ή οι πελάτες που πρέπει να παραδώσετε, σας εγγυόμαστε βέλτιστη διαχείριση για τις φυσικές ροές και τις πληροφορίες σας στη Γαλλία και διεθνώς.
Η RDSL είναι ένας συνεργάτης στραμμένος προς το μέλλον, που ακούει τις ανάγκες και την εξέλιξη της πολυκαναλικής διανομής.
Ελέγχουμε τις τεχνικές προδιαγραφές, τη συμμόρφωση των στοιχείων με την παραγγελία σας και τις ανάγκες σας, καθώς και με τις τελωνειακές απαιτήσεις της χώρας εγκατάστασης και/ή εκτέλεσης.
Η Negocept είναι ο αξιόπιστος συνεργάτης σας για τη διεθνή μεταφορά εμπορευμάτων από την Κίνα. Προσφέρουμε ολοκληρωμένες και εξατομικευμένες υπηρεσίες για τη διαχείριση ολόκληρης της αλυσίδας εφοδιασμού, από το εργοστάσιο παραγωγής μέχρι τον τελικό προορισμό. Χάρη στην εμπειρία μας και τις στρατηγικές συνεργασίες μας, βελτιστοποιούμε το κόστος και διασφαλίζουμε αποτελεσματική διαχείριση της μεταφοράς των προϊόντων σας, είτε πρόκειται για θαλάσσια, αεροπορική ή σιδηροδρομική μεταφορά.
Η 1Α παρουσία για την επιχείρησή σας στη Γερμανία, Stuttgart-Business Center Holderpark >> απλή >> οικονομική >> γρήγορη
Μια καλή λύση για ξένες επιχειρήσεις που επιθυμούν να επεκταθούν στην γερμανική αγορά.
Ιδανικό για την ίδρυση μιας EU- υποκατάστασης, θυγατρικής, εκπροσώπησης ή αν θέλετε απλά να διαχειρίζεστε την επιχείρησή σας από το δρόμο.
Διαχείριση αλληλογραφίας: παγκόσμια προώθηση αλληλογραφίας
Τηλεπικοινωνίες: Τηλ. ή FAX αριθμός και προώθηση κλήσεων
Paper2email: Σαρώσουμε τα γράμματά σας και σας τα στέλνουμε ως PDF μέσω email.
Κλείστε παρακάτω πρακτικές πρόσθετες υπηρεσίες:
Φέρνουμε το δικό σας γραμματοκιβώτιο
Το πακέτο συλλογής Συγκέντρωση αγορών και προώθηση
Παραλαβή, δυνατότητα αυτοπαραλαβής
Ενοικιάστε το ημερήσιο γραφείο μας αν χρειαστεί
Μίξ Κλωστοϋφαντουργία Α Εμπορική Χονδρική
Ελάχιστη παραγγελία
Από 1 παλέτα - 600 κομμάτια - 2,95€
Από 3 παλέτες - 1800 κομμάτια - 2,85€
Από 5 παλέτες - 3000 κομμάτια - 2,75€
Από 10 παλέτες - 6000 κομμάτια - 2,60€
Από 20 παλέτες - 10000 κομμάτια - 2,10€
Νέα προϊόντα, νέα μοντέλα: 80% γυναικεία ρούχα και 20% ανδρικά ρούχα. Στη συλλογή μας θα βρείτε μπουφάν, τζιν, φορέματα, πουλόβερ, παντελόνια, φούστες, T-shirts καθώς και είδη οικιακής χρήσης και πολλά άλλα.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, WhatsApp, Telegram, Viber ή email.
Είμαστε έτοιμοι να οργανώσουμε τη λογιστική σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των τρίτων χωρών, σύμφωνα με τις επιθυμίες των πελατών μας. Η εταιρεία μας εξάγει προϊόντα σε τρίτες χώρες και προσφέρει διάφορες επιλογές αποστολής, συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών μεταφορών, θαλάσσιων μεταφορών και παραδόσεων με φορτηγά. Στοχεύουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ευέλικτες και αποτελεσματικές λύσεις στον τομέα της λογιστικής.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, WhatsApp, Telegram, Viber ή email.
Προσφέρουμε μια υπηρεσία «κατ' επιλογήν» και κάθε ειδικό αίτημα εξετάζεται με τον πελάτη. Για αυτό, είμαστε εξοπλισμένοι με διάφορους τύπους καροτσιών: T 18, L 12, L 14, E 15, Clarcks 5 τόνων (εκφόρτωση φορτηγών με βαριά φορτία)
Η TREGOH LOGISTIQUE σε μερικά νούμερα:
Παραλαβή:
90 φορτηγά /έτος
15 κοντέινερ /έτος
Αποστολή:
15.000 πακέτα /έτος
5000 αποστολές σε ταχυδρομείο /έτος
600 ναυλώσεις /έτος
Η Aviva Publicidad είναι μια διαφημιστική και μάρκετινγκ εταιρεία που βρίσκεται στη Σεβίλλη και προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας γραφιστικού σχεδιασμού. Διαθέτουμε μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών που δεσμεύονται να δημιουργούν σχέδια που πληρούν τις ανάγκες των πελατών μας.
Προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών γραφιστικού σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένων:
- Σχεδιασμός λογοτύπων
- Σχεδιασμός φυλλαδίων
- Σχεδιασμός επαγγελματικών καρτών
- Σχεδιασμός ιστοσελίδων
- Σχεδιασμός διαφημιστικών καμπανιών
Τα σχέδιά μας είναι εξατομικευμένα και προσαρμόζονται στην εικόνα κάθε επιχείρησης. Εργαζόμαστε με τα τελευταία λογισμικά και τεχνικές για να δημιουργούμε ελκυστικά και αποτελεσματικά σχέδια.
Αν ψάχνετε για μια γραφιστική εταιρεία στη Σεβίλλη, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Aviva Publicidad.
Ειδική προσφορά: για την πρώτη παραγγελία θα λάβετε έκπτωση 25%.
Πώς να αποκτήσετε την έκπτωση:
- Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Aviva Publicidad.
- Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.
- Δηλώστε ότι θέλετε να εκμεταλλευτείτε την ειδική προσφορά έκπτωσης 25%.
Σχεδιάζουμε την παραλαβή των εμπορευμάτων μαζί σας και διαχειριζόμαστε όλα τα προβλήματα αποθεμάτων για εσάς. Ορίζοντας το EDI της επιλογής σας, το ευέλικτο σχέδιό μας μπορεί να βελτιστοποιηθεί. Ανάλογα με τις ανάγκες σας, θα σας παρέχουμε μελέτες σκοπιμότητας και κόστους σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τον προϋπολογισμό σας.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ – ΥΨΗΛΗ ΑΝΤΟΧΗ
προσφέρουν την βέλτιστη εκμετάλλευση του μήκους εγκατάστασης για την διαδρομή εξαγωγής
από γυαλισμένο γαλβανισμένο χάλυβα και σταματημένο σε κλειστή θέση
μέσω ενός εκτενούς σχεδίου οπών, εύκολα βιδώνεται και είναι καθολικά χρησιμοποιήσιμο
ως 40/50 κιλά εξαγωγή σε τυπική έκδοση ή με αυτόματη εισαγωγή διαθέσιμο
στην τυπική έκδοση σχεδιασμένο ως βαρέως τύπου εξαγωγή για 100 κιλά και 200 κιλά φόρτιση
συνδυάσιμο με μηχανισμό αναδίπλωσης
Διάφορα χαρακτηριστικά όπως Soft-Closing είναι δυνατά
Η ACO (Διακόπτης Νοσηλευτή OpenBus™) είναι μια συμπαγής μονάδα με βελτιστοποιημένο κόστος που μπορεί να περιλαμβάνει έως και 15 κουμπιά ελέγχου και απενεργοποίησης λειτουργιών. Η οπτική ένδειξη κλειδώματος γίνεται με τη βοήθεια κίτρινων LED. Η ACO είναι συμβατή με τις μονάδες ελέγχου OpenBus™ CB6S, CB16 και CB20. Η ACO προορίζεται για τον εξοπλισμό Νοσοκομειακών Κρεβατιών και Κρεβατιών Μακράς Διαμονής (κρεβάτια OpenBus) για τα οποία η θέση του ασθενούς πρέπει να ελέγχεται προσεκτικά από την ομάδα νοσηλείας.
Η ACO επιτρέπει στην ομάδα νοσηλείας να ελέγχει ορισμένες κρίσιμες θέσεις του ασθενούς και να του παρέχει πρόσβαση σε περιορισμένες λειτουργίες. Αυτός ο γενικός έλεγχος των λειτουργιών του κρεβατιού είναι ζωτικής σημασίας σε περιπτώσεις τραυματισμών του νωτιαίου μυελού ή σχετικών καταστάσεων που απαιτούν πλήρη παρακολούθηση της θέσης του ανυψωτήρα.
Η ACO υιοθετεί έναν εργονομικό σχεδιασμό για να διευκολύνει την εγκατάστασή της στην πλειονότητα των εξοπλισμών. Διαθέτει έναν "ευέλικτο γάντζο στήριξης" που η νοσοκόμα μπορεί να τοποθετήσει εκτός εμβέλειας.
Επιλέξτε το καλύτερο - Υπηρεσίες Κούριερ Foolxpress!
Στον γρήγορο κόσμο σήμερα, οι αποδοτικές υπηρεσίες αποστολής είναι κρίσιμες τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους ιδιώτες. Είτε είστε επαγγελματίας που στέλνει κρίσιμα έγγραφα ή επείγοντα αγαθά έως 1.200 κιλά, είτε κάποιος που θέλει να εκπλήξει τους αγαπημένους του με ένα ειδικό δώρο, η ανάγκη για μια επιλογή αποστολής που είναι προσιτή, αξιόπιστη και γρήγορη είναι καθολική. Μέσα στις διάφορες μεθόδους αποστολής και τις εταιρείες που είναι διαθέσιμες online, μία μέθοδος ξεχωρίζει: η παράδοση πακέτων μέσω κούριερ. Ας δούμε γιατί οι υπηρεσίες κούριερ, ειδικότερα αυτές της Foolxpress, είναι η καλύτερη επιλογή για την αποστολή μικρών πακέτων στην Ευρώπη.
Η TGV Transports SA είναι ο ειδικός στη μεταφορά μέσω ομαδοποίησης παραγγελιών, κυρίως προς τις χώρες του Μπενελούξ και τη Γαλλία (ιδιαίτερα την Αλσατία με περίπου δέκα συνδέσεις την εβδομάδα). Οι παραδόσεις προς άλλους προορισμούς μπορούν να οργανωθούν κατόπιν αιτήματος.
Τα εμπορεύματά σας παραλαμβάνονται, αποθηκεύονται, ομαδοποιούνται και παραδίδονται στον επιλεγμένο τόπο. Σας εγγυόμαστε τις καλύτερες συνθήκες προθεσμίας παράδοσης και κόστους μεταφοράς.
Η TGV Transports SA αναλαμβάνει όλα τα πακέτα, από το μικρότερο δέμα μέχρι την παλέτα εμπορευμάτων, καθώς και τα επικίνδυνα εμπορεύματα (μεταφορά ADR).
Ο στόλος της TGV Transports SA περιλαμβάνει αρκετούς μεταφορείς, βαν και τράκτορες με ημιρυμουλκούμενα, πρόσφατης κατασκευής και άριστα συντηρημένα, για να διασφαλίσει τη μέγιστη ασφάλεια γύρω από κάθε φορτίο. Όλα τα οχήματα είναι εξοπλισμένα με το σύστημα ‘track & trace’ που επιτρέπει την τοποθέτησή τους ανά πάσα στιγμή.
Ρομπότ με βραχίονες 4 ή 6 αξόνων από διάφορες γνωστές μάρκες λειτουργούν με υψηλή ευελιξία. Τα συστήματα υψηλής ταχύτητας παλετοποιούν, ταξινομούν, φορτώνουν και εκτελούν γρήγορα και με υψηλή ακρίβεια μεμονωμένα κομμάτια, σειρές, μερικά στρώματα ή ολόκληρα στρώματα.
- Χαμηλή απαίτηση χώρου
- Ευέλικτη χρήση για διάφορες εφαρμογές
- Ανεξάρτητο προϊόν και βιομηχανία: Οι ώριμες τεχνολογίες χειριστήρων μεταφέρουν μια μεγάλη ποικιλία αγαθών
- Κατάλληλο για διάφορες συσκευασίες και φορείς φορτίου
- Τοποθετημένο σε ράγες, το ρομπότ με βραχίονες κινείται σε διάφορες θέσεις παλετοποίησης
- Εφαρμοσμένο, ευέλικτος συνδυασμός των βέλτιστων συμπληρωματικών τεχνικών ιδιοτήτων των παλετοποιητών υψηλής ταχύτητας και των ρομπότ
για καθαρές αίθουσες: Κατόπιν αιτήματος
Κατασκευή: Μονοδιάστατη
Σχέδια στρώσεων: Ελεύθερα επιλέξιμα